Menu

Winterwandeling 2026

Maandag 23 februari vertrokken 11 wandelaars naar De Rips voor de winterwandeling. Met 10 graden en af en toe wat regen deed het niet echt winters aan. Vanaf de kerk staken we N277 over en kwamen direct in een mooi natuurgebied terecht. Het was op sommige plekken wel erg drassig en moesten we omlopen, maar dat kon de pret niet drukken. Een mooi stuk was een lang vlonder-pad over een drassig gebied. Om 11 uur bereikten we onze pauzeplaats Nederheide, waar genoten werd van koffie met appelgebak. Het laatste stuk was beter te belopen, met nog even een fotostop op de Stippelberg bereikten we na 20 kilometer weer het vertrekpunt in De Rips. Een mooie maar drassige tocht.

Foto's staan in het fotoboek.

Trainingen

25-06-2026
Training afgelast vanwege de extreme hitte


27-06-2026
alle groepen:gezamenlijke duurloop