Menu

Hardlopen

Wil je gezellig sporten, je conditie verbeteren of gewoon lekker bezig zijn?

Dat kan: Runnersclub Lieshout staat voor je klaar.

Runnersclub Lieshout is een vereniging, die zoals de naam al zegt, zich bezig houdt met hardlopen. Zij heeft gezelligheid en verantwoord sporten hoog in het vaandel staan. Hiervoor staan een tiental goed opgeleide trainers klaar, die de trainingen op een deskundige manier verzorgen. Indien je wilt deelnemen aan de trainingen wordt eerst overlegd wat je wilt en wat je al kan. Dan wordt met je overlegd in en op welk niveau je wilt trainen. Voor mensen die voor het eerst met de hardloopsport kennis maken, worden speciale opleidingen verzorgd. Om kennis te maken mag je gratis een maand genieten van onze vereniging en onze trainingen.

Nog nooit hardgelopen? Weer opnieuw beginnen met hardlopen of in verenigingsverband trainen?

U kunt zich altijd aanmelden tijdens de onderstaande trainingen. Er wordt getraind op drie niveaus tijdens de volgende trainingen:

maandag, dinsdag en donderdagavond aanvang 19.30 uur en

op zaterdagmorgen en -middag (voor langere afstanden vanaf 10 km.) aanvang 8.30 of 15.30 uur.

Je hebt één gratis proefmaand. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Guus Bruijstens tel.nr.: 0492-464326. Of je mailt naar: trainers@runnersclublieshout.nl.

Hieronder het overzicht van de trainingen en trainers.

Maandag 19:30

Niveau 2 Trainer Anne Jonkers

Niveau 3 Trainer Loes Janssen

Dinsdag 19:30

Niveau 1 Trainers Maike van Veggel / Rob Mestrom

Niveau 2 Trainer Han Severt

Donderdag 19:30

Niveau 1 Trainers Rob Mestrom

Niveau 2 Trainer Guus Bruijstens

Niveau 3 Trainer geblesseerd (zelfstandige groep tot een vervanger gevonden is)

Zaterdag

8:30

15:00

Trainer geblesseerd (zelfstandige groep tot een vervanger gevonden is)

Trainer Guus Bruijstens

 

Trainingen

23-11-2019
alle groepen:Duurloop trainer bepaalt?

25-11-2019
niveau2:Interval baan met kracht oefeningen in circuit daarna 10x500 m ext
niveau3:Rustige duurloop

26-11-2019
niveau1:Duurloop met laatste deel eigen tempo
niveau2:Interval baan met kracht oefeningen in circuit daarna 10x500 m ext